مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 12:352020-05-05سياسي

زمان این نازی گری ها گذشته است


حجت الاسلام و المسلمین قمی در واکنش به برخورد دولت آلمان با مسلمانان علاقه مند به حزب الله لبنان هنگام ورود به مساجد این کشور گفت: دولت آلمان باید بداند که زمان این نازی گری ها گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی در واکنش به تصمیم ناجوانمردانه و غیرمسئولانه دولت آلمان مبنی بر برخورد با مسلمانان علاقه مند به حزب الله لبنان هنگام ورود به مساجد این کشور، خطاب به دولت مرکل اظهار داشت: پایگاه های نظامی شما تحت فرمان دولت و رییس جمهور تروریست آمریکاست و برای ترور نابودکننده داعش، آزاد است؛ اما مساجد شما برای شهروندان قانونی کشورتان که علاقه مند جریان آزادی خواه حزب الله هستند، بسته است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: در کشوری که کسی حتی اجازه پرسش و تردید در مورد هولوکاست ندارد، باید هم طرفداری از آزادی خواهی جهانی جرم باشد.

قمی با بیان اینکه دولت آلمان باید بداند که زمان این نازی بازی ها گذشته است تاکید کرد: مردم آلمان نیز مانند مردم بیشتر کشورهای اروپایی، دچار بحران هویت هستند که چرا حکومتشان هویت ملی شأن را به عنوان مستعمره سیاسی آمریکا تعریف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان این نازی گری ها گذشته است

زمان این نازی گری ها گذشته است