مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 10:402020-05-05فرهنگي

رونمایی نسخه گویای «صلح امام حسن (ع)»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از کتاب گویای صلح امام حسن (ع) با حضور حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی امروز سه شنبه 16 اردیبهشت ماه 1399 ساعت 11: - نسخه گویای کتاب صلح امام حسن (ع) با حضور معاون صدای سازمان صداوسیما در ساختمان شهدای رادیو رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از کتاب گویای صلح امام حسن (ع) با حضور حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی امروز سه شنبه 16 اردیبهشت ماه 1399 ساعت 11:30 در سالن جلسات معاونت صدای ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

مهدی شاملو مدیر ایرانصدا در ابتدا درباره کتاب گویای صلح امام حسن (ع) عنوان کرد: این کتاب برخلاف تصور که کتابی تخصصی است و برای کسانی که با نگاه تحلیلی می خواهند بررسی کنند برعکس کاملاً برای مخاطب عام هم جذابیت دارد و فضایی نمایشی و هنری دارد.

نیاز به تبیین تصمیمات انسان 250 ساله در ادامه حمید شاه آبادی معاون صدا در این مراسم در سخنانی تصریح کرد: اگر به زندگی مقام معظم رهبری نگاه کنیم، ایشان همیشه دغدغه ای داشته اند که در عنوان کتاب انسان 250 ساله هم نمود دارد.

مبنای این دغدغه فکری بر این است که اهل بیت (ع) هر یک در کنار دیگری گویی انسانی واحد بوده اند که در طول تاریخ امتداد پیدا کرده و براساس زمان و مکان موجود، تصمیم گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی نسخه گویای «صلح امام حسن (ع)»

رونمایی نسخه گویای «صلح امام حسن (ع)»