مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 10:352020-05-05سياسي

همدلی در تاریخ اسلام و ایران همواره رمز پیروزی بر مشکلات بوده است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله گفت: همدلی در تاریخ اسلام و ایران سبقه قدیمی دارد و یکدلی و مساوات توانسته رمز پیروزی بر مشکلات باشد.

- ایسنا/مرکزی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله گفت: همدلی در تاریخ اسلام و ایران سبقه قدیمی دارد و یکدلی و مساوات توانسته رمز پیروزی بر مشکلات باشد.

بر اساس اعلام روابط عمومی سپاه روح الله، حجت الاسلام ماشاءالله عبدی با حضور در مراسم برگزاری رزمایش کمک مومنانه در تفرش با اشاره به فضیلت ها و برکات ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان بهار قرآن است و همواره بر تلاوت این معجزه الهی تاکیده شده، بر همین اساس روزه داران بهتر است حداقل یک بار تلاوت قرآن را دربرنامه خود داشته باشند.

وی افزود: توجه و حضور قلب در این ماه بوسیله دعاهای روزانه ماه مبارک و دعا و نیایش های هنگام سحر و انس با قرآن کریم مورد تاکید بوده است و در این شرایط کشور نیاز مبرم و توجه ویژه به مسئله معنویت دارد.

حجت الاسلام عبدی نقش بنیادی پدر و مادر را در آماده سازی فضای محیطی خانواده برای فرزندان مهم برشمرد و گفت: پدر و مادر باید مسائل شرعی در ایام ماه مبارک رمضان بویژه روزه داری را به نحو شایسته ای به فرزندان آموزش دهند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی در تاریخ اسلام و ایران همواره رمز پیروزی بر مشکلات بوده است

همدلی در تاریخ اسلام و ایران همواره رمز پیروزی بر مشکلات بوده است