مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 10:052020-05-05فرهنگي

تام کروز با ناسا همکاری می کند/ ساخت فیلم اکشن در فضا


تام کروز با همکاری ایلان ماسک و ناسا در فضا فیلم می سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از یاهو، تام کروز که در فیلم های ماموریت غیرممکن سعی کرد نشان بدهد می تواند به صورت نامحدودی بازیگری کند و خودش دست به بدلکاری های سخت هم بزند، قصد دارد تا فیلم اکشن بعدی اش را خارج از جو زمین بسازد و این کار را با میلیارد آینده نگر ایلان ماسک و ناسا انجام دهد.

این خبر از سوی یکی از خبرنگاران ددلاین داده شده و وی گفته است که شنیده تام کروز و ایلان ماسک دارند روی پروژه ای برای ناسا کار می کنند که اولین فیلم داستانی آن هم از نوع ماجراجویی اکشن- خواهد بود که خارج از فضای زمین ساخته می شود.

فلمینگ با اشاره به سفر فضایی شخصی بنیان گذار تسلا در سال 2002 گفته است: این فیلم از نوع مامویت غیرممکن نخواهد بود و هنوز هیچ استودیویی برای ساخت آن انتخاب نشده و باید منتظر خبرهای جدیدتر ماند اما این یک خبر واقعی است.

اواخر ماه پیش اعلام شد اکران 2 فیلم بعدی کروز از ماموریت غیرممکن به تعویق افتاده است و تاریخ های جدیدی برای اکران آنها در سال 2021 و 2022 اعلام شد.

باید گفت کروز 57 ساله هنوز ماموریت های زیادی روی زمین برای انجام دادن دارد.

معلوم نیست کروز و ماسک چگونه با هم آشنا شدند یا چه مدتی است که همدیگر را می شناسند اما کروز سال 2013 تصاویری از پروژه ماسک را توییت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تام کروز با ناسا همکاری می کند/ ساخت فیلم اکشن در فضا

تام کروز با ناسا همکاری می کند/ ساخت فیلم اکشن در فضا