مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 09:402020-05-05سياسي

فعالیت 245 شورای زکات در روستاهای استان ایلام


رییس اداره زکات کمیته امداد ایلام از فعالیت 245 شورای زکات در روستاهای استان ایلام خبر داد و گفت: زکات جمع آوری شده در برای کمک به نیازمندان و اجرای پروژه های عمرانی هزینه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس سفیدخانی ظهر سه شنبه در نشست ستاد زکات شهرستان بدره اظهار کرد: سال گذشته در این استان مبلغ 32 میلیارد ریال زکات جمع آوری شد و ما خوشبختانه هر ساله شاهد رشد چشمگیر در پرداخت زکات هستیم.

وی افزود: در سال های گذشته با بکارگیری 239 روحانی برای تبلیغ و فرهنگ سازی زکات خوشبختانه موفقیت های خوبی را در این زمینه به دست آورده ایم.

وی با عنوان اینکه یکی از کارهای خوب ستاد زکات پیگیری و برگزاری جلسات شورای زکات در سطح استان و شهرستان ها است، افزود: این جلسات باید در بخش ها و روستاها هم برگزار شوند و در واقع 70 درصد روستاهای این شهرستان باید نشست های شورای زکات برگزار شود.

سفیدخانی با بیان اینکه در حال حاضر در 245 روستای استان ایلام شورای زکات در حال فعالیت است، گفت: به منظور تشویق پرداخت کنندگان زکات عایدات زکات هر منطقه باید در همان محل و با نظر شورای زکات همانجا هزینه و مصرف شود.

لزوم فرهنگ سازی در زمینه پرداخت زکات امام جمعه شهرستان بدره و مسئول ستاد زکات این شهرستان بدره نیز گفت: پرداخت فراگیر زکات توسط مردم باعث از بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 245 شورای زکات در روستاهای استان ایلام

فعالیت 245 شورای زکات در روستاهای استان ایلام