مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 08:452020-05-05دانش

برگزاری روزانه 660 کلاس مجازی در دانشگاه یزد


رییس دانشگاه یزد با بیان این که تمام فعالیت های این دانشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی مجازی و یا حضوری برگزار می شوند، از برگزاری روزانه 660 کلاس درس مجازی در این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس دانشگاه یزد با بیان این که تمام فعالیت های این دانشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی مجازی و یا حضوری برگزار می شوند، از برگزاری روزانه 660 کلاس درس مجازی در این دانشگاه خبر داد.

قاسم برید لقمانی با تاکید بر این که کلیه فعالیت های آموزشی دانشگاه یزد بر بستر فضای مجازی در حال برگزاری است، اظهار کرد: روزانه تعداد 660 کلاس برای 6500 دانشجو در دانشگاه یزد به صورت مجازی برگزار می شود.

وی با بیان این که برنامه ریزی لازم برای برگزاری 200 جلسه مجازی دفاع پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکترا در این دانشگاه انجام شده است، افزود: اگر دانشجو در یزد حضور داشته باشد، می تواند با رعایت پروتکل های بهداشتی، به صورت حضوری از رساله خود دفاع کند و در غیراین صورت این جلسات نیز همانند تدریس مجازی به صورت آنلاین برگزار می شوند.

رییس دانشگاه یزد در ادامه تاریخ و نحوه برگزاری امتحانات دانشجویان را منوط به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا دانست و گفت: در حال حاضر تاریخ امتحانات دو هفته به تعویق افتاده و اگر امکان برگزاری امتحانات به صورت حضوری فراهم نشود، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری روزانه 660 کلاس مجازی در دانشگاه یزد

برگزاری روزانه 660 کلاس مجازی در دانشگاه یزد