مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 07:152020-05-05اقتصادي

آغاز عملیات احداث اولین نیروگاه خورشیدی در منطقه 19


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید صالح محمود رباطی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با بیان این خبر گفت: این پروژه با مسقف کردن محدوده ای در وسط پارکینگ ساختمان ستادی منطقه و نصب پنل خورشیدی در آن اجرا خواهد شد.

- عملیات احداث اولین نیروگاه خورشیدی در محوطه پارکینگ ساختمان شهرداری منطقه 19 با ابلاغ قرارداد مربوط به این پروژه کلید خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سعید صالح محمود رباطی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با بیان این خبر گفت: این پروژه با مسقف کردن محدوده ای در وسط پارکینگ ساختمان ستادی منطقه و نصب پنل خورشیدی در آن اجرا خواهد شد.

این معاون ضرورت اجرای پروژه نیروگاه خورشیدی منطقه را تحقق اهداف برنامه 5 ساله سوم توسعه شهر مبنی بر لزوم استفاده از انرژی های نو در ساختمان های اداری و نیز تأمین 25 درصد مصرف برق منطقه از انرژی های نو اعلام کرد.

به گفته او فاز نخست عملیات احداث نیروگاه خورشیدی با سازه پارکینگی و به ظرفیت 15 کیلووات برای اولین بار در منطقه کلید خورده است.

رباطی خاطرنشان کرد: بهره برداری از پنل های خورشیدی در بوستان بزرگ ولایت و راه اندازی آبگرمکن های خورشیدی در بوستان های محدوده از دیگر اقدامات این منطقه برای استفاده بهینه از انرژی های نو و تجدید پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات احداث اولین نیروگاه خورشیدی در منطقه 19

آغاز عملیات احداث اولین نیروگاه خورشیدی در منطقه 19