مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 06:552020-05-05فرهنگي

«تایکا وایتیتی» کارگردان جدید «جنگ ستارگان» شد


«تایکا وایتیتی» فیلمساز برنده اسکار به صورت رسمی به عنوان کارگردان و یکی از نویسندگان قسمت جدید از مجموعه فیلم های «جنگ ستارگان» معرفی شد.

- تایکا وایتیتی فیلمساز برنده اسکار به صورت رسمی به عنوان کارگردان و یکی از نویسندگان قسمت جدید از مجموعه فیلم های جنگ ستارگان معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، وایتیتی که در جوایز اسکار 2020 موفق به کسب جایزه بهترین فیلمنامه برای ساخته اش جوجو ربیت شد، علاوه بر کارگردانی قسمت جدید جنگ ستارگان ، نگارش فیلمنامه آن را نیز با همکاری کریستیون ویلسون از نویسندگان درام جنگی 1917 بر عهده خواهد داشت.

هنوز تاریخ اکران قسمت جدید فیلم جنگ ستارگان اعلام نشده و وایتیتی نیز پیش تر با چندین پروژه سینمایی قرارداد امضا کرده است.

او قرار است در پروژه بعدی خود کمدی فوتبالی هدف بعدی برنده می شود را با بازی مایکل فسبندر و الیزابت تاندر مقابل دوربین ببرد.

کمپانی دیزنی پیش تر دسامبر 2022 را به عنوان تاریخ اکران قسمتی جدید از مجموعه جنگ ستارگان اعلام کرده بود اما دیوید بینوف و دی بی ویس سازندگان مجموعه پرطرفدار جنگ ستارگان نیز از ساخت پروژه ای جدید در دنیای جنگ ستارگان خبر دادند که احتمالا این فیلم در دسامبر 2022 اکران خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تایکا وایتیتی» کارگردان جدید «جنگ ستارگان» شد

«تایکا وایتیتی» کارگردان جدید «جنگ ستارگان» شد