مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 06:502020-05-05اجتماعي

پیش بینی وقوع خسارت به سازه های شهری و گلخانه ای همدان


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از افزایش سرعت باد تا روز جمعه هفته خبر داد و گفت: بارش های رگباری از فردا شب در استان آغاز خواهد شد که احتمال خسارت به سازه های شهری و گلخانه ای استان وجود دارد.

- محمدحسن باقری شکیب در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز -سه شنبه 16 اردیبهشت ماه- در ساعات بعدازظهر، آسمان استان با افزایش ابر و وزش باد با غبار رقیق همراه خواهد بود.

وی از بارش های رگباری از فردا شب در استان خبر داد و افزود: از فردا -چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه- وزش باد شدیدی را به ویژه در ساعات بعدازظهر شاهد خواهیم بود و از اوایل شب باران رگباری خواهیم داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان تصریح کرد: به علت این بارش ها احتمال خسارت به سازه های شهری و گلخانه ای پیش بینی می شود و برای روز پنجشنبه از ساعات بعدازظهر وزش باد شدیدتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود تا پایان هفته آسمان استان با افزایش ابر و وزش باد روبرو شود، خاطرنشان کرد: برای روز جمعه پدیده خاصی نخواهیم داشت اما روز شنبه در ساعات بعدازظهر احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

باقری شکیب با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته با افزایش دما روبرو بوده ایم، گفت: در حال حاضر دمای فعلی همدان بین 6 و 22 درجه سانتی گراد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وقوع خسارت به سازه های شهری و گلخانه ای همدان

پیش بینی وقوع خسارت به سازه های شهری و گلخانه ای همدان