مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 11:562020-05-04سياسي

قضاوت جناحی بدون سند و مدرک دلسوزی برای مردم نیست


آیت قیصربیگی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نقدهای منصفانه و سازنده را با دیده منت می پذیریم اما زیر سئوال بردن آمارهای رسمی بر اساس گمانه زنی، شنیده ها و تحلیل های شخصی درست نیست.

وی تاکید کرد: در این شرایط که دولت و کشور در 2 جبهه تحریم و کرونا درگیر جنگ تمام عیار است مجالی برای تسویه حساب شخصی، گروهی و جناحی نیست بلکه امروز بیش از پیش نیازمند وحدت و همراهی هستیم.

مدیران منفعل و غیرپاسخگو باعث دیده نشدن خدمات دولت می شوند مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام با تاکید بر اینکه همه مدیران دستگاه ها باید پاسخگوی رسانه ها و افکار عمومی باشند، گفت: مدیران منفعل و غیرپاسخگو باعث می شوند خدمات دولت مهجور بماند و دیده نشود.

قیصربیگی افزود: استاندار ایلام همواره بر پاسخگویی مدیران و برخورد با مدیران غیرپاسخگو تاکید دارد بنابراین هر دستگاهی در حوزه کاری خود موظف به پاسخگویی است و باید عملکرد و اقدامات خود را به طور شفاف بیان کند.

وی یادآور شد: برخی دستگاه ها در اطلاع رسانی قصور می کنند که این نشانه ضعف مدیر است و در این رابطه تذکرات لازم داده شده است.

مدیران غیرپاسخگو در پروسه تغییر قرار می گیرند مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: مدیرانی که شهامت دفاع از عملکرد خود را نداشته باشند شایستگی ادامه کار را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضاوت جناحی بدون سند و مدرک دلسوزی برای مردم نیست

قضاوت جناحی بدون سند و مدرک دلسوزی برای مردم نیست