مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 11:352020-05-04بين الملل

رأی نهایی دادگاه عالی صهیونیستی درباره نتانیاهو فردا اعلام می شود


دادگاه عالی رژیم صهیونیستی فردا رأی نهایی خود را درباره صلاحیت نتانیاهو برای تشکیل کابینه ائتلافی اعلام می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دادگاه عالی رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه دومین روز از نشست بررسی پرونده صلاحیت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای ائتلاف با بنی گانتز رییس ائتلاف آبی- سفید در راستای تشکیل کابینه ائتلافی را برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، در این جلسه دادگاه، مخالفان ائتلاف مذکور اعلام کردند که کابینه فراگیر جدید به صورت غیرقانونی نتانیاهو را از روند محاکمه قضایی در پرونده های فساد دولتی مصون می کند.

بر این اساس، دادگاه مذکور قرار است فردا سه شنبه درباره غیرقانونی بودن تشکیل کابینه ائتلافی توسط نتانیاهو با توجه به برخورداری وی از پرونده های ارتشاء و سوء استفاده از قدرت رأی نهایی خود را اعلام کند.

این در حالیست که دادگاه عالی رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه اعلام کرد که جلسه 2 روزه ای را برای تعیین سرنوشت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به منظور تشکیل کابینه آغاز کرده است.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، این دادگاه قرار است در جریان نشست 2 روزه خود دادخواست اتهامات جنایی علیه نتانیاهو در موارد اتهامی وی را بررسی کرده و در نهایت صلاحیت او را برای تشکیل کابینه اعلام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی نهایی دادگاه عالی صهیونیستی درباره نتانیاهو فردا اعلام می شود

رأی نهایی دادگاه عالی صهیونیستی درباره نتانیاهو فردا اعلام می شود