مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 11:052020-05-04اقتصادي

پلمب بیش از چهار هزار واحد صنفی و صنعتی در لرستان


محمد رضا صفی خانی روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار داشت: جلساتی با فعالین اقتصادی صورت گرفت و اقدامات مثبتی در راستای افزایش تولید و احیای واحدهای صنعتی انجام شد.

وی ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا، ستاد کرونا در سازمان صنعت و معدن و تجارت لرستان شکل گرفت و از تمامی ظرفیت های موجود استفاده شد.

صفی خانی با بیان اینکه تولید ماسک در کشور قبل از شیوع کرونا یک میلیون عدد بود اما پس از کرونا به چهارمیلیون عدد رسید ادامه داد: مردم با اطمینان از ماسک هایی استفاده کردند که دارای کد بهداشت و سازمان غذا و دارو بود.

رییس سازمان صمت لرستان گفت: فاصله گذاری اجتماعی در بازار شب عید بخوبی انجام و پس از آن در راستای تصمیم گیری ستاد کرونا استان اصناف تعطیل شد که تاحد قابل توجهی در کاهش انتقال ویروس کرونا تاثیرگذار بود.

وی بیان کرد: در این مدت 71 هزار و 511 بازرسی از اصناف صورت گرفت که هشت هزار و 558 مورد تذکر منجر به پلمب چهارهزار و 943 واحد صنفی در لرستان شد.

صفی خانی گفت: ایجاد 26 واحد صنفی و صنعتی با ظرفیت تولید 200 هزار عدد ماسک در روز، راه اندازی یک واحد تولیدی دستکش یک بار مصرف با تولید سه هزار و 500 عدد در روز، احیای یک واحد تولید البسه بیمارستانی، افزایش تولید واحدهای تولیدی الکل، احیای واحد راکد تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب بیش از چهار هزار واحد صنفی و صنعتی در لرستان

پلمب بیش از چهار هزار واحد صنفی و صنعتی در لرستان