مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 11:002020-05-04اقتصادي

پیش بینی 40 مرکز برای خرید گندم و دانه های روغنی در استان مرکزی


مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: امسال برای خرید گندم 32 مرکز و هشت مرکز خرید برای دانه های روغنی پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا ملکی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت گندم در استان مازاد بر تولید بوده است به طوری که سال گذشته از گندم مازاد به تعدادی از استان های کشور ارسال شده است.

به گفته مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی، به میزان کافی برای نیاز مردم استان گندم موجود و تأمین شده است و با مشکلی در این حوزه مواجه نیستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر موضوع واردات گندم پیگیری می شود و تحویل گندم های وارداتی از استان های دارای کیفیت بهتر به منظور اینکه کیفیت در آرد و نان را شاهد باشیم.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: حجم قابل توجه از گندم در حال واردات به استان است و بنا به برنامه ریزی های انجام شده برای مصرف کارخانجات ارسال می شود.

ملکی بیان کرد: با توجه به واردات انجام شده گندم، کیفیت آرد بهتر شده است و با مشکلی در این خصوص مواجه نیستیم.

وی افزود: کمتر از یک ماه دیگر خرید گندم از مناطق ساوه و زرندیه انجام می شود که در این راستا با توجه به برنامه ریزی های انجام شده مراکز خرید گندم و عوامل اجرایی تعیین و آموزش های لازم به آنها داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 40 مرکز برای خرید گندم و دانه های روغنی در استان مرکزی

پیش بینی 40 مرکز برای خرید گندم و دانه های روغنی در استان مرکزی