مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 09:402020-05-04پزشكي

آغاز تحویل دارو درب منازل بیماران مزمن همدان


مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان از آغاز طرح تحویل دارو در درب منازل بیماران مزمن زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد.

- علیرضا صفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از آغاز طرح تحویل دارو در درب منازل بیماران مزمن استان همدان خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف تسهیل در دسترسی بیماران مزمن زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی  به دارو و نیز کاهش ترددهای غیر ضروری آنها در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه سهمیه دارویی دو ماهه بیماران درب منزل آنها تحویل داده شد گفت:  این طرح برای نخستین بار در استان آغاز شده و بیماران مزمنی که مرتب و طی سالهای متمادی به مراکز درمانی سرپایی و بستری تامین اجتماعی مراجعه و دارای پرونده هستند، زیر پوشش توزیع دارو و تحویل اقلام دارویی درب منزل قرار می گیرند.

مدیرمان تأمین اجتماعی استان همدان تاکید کرد: این اقدام باعث می شود که بیماران از مراجعه به درمانگاه ها و بیمارستان ها در شرایط فعلی که خطر ابتلا به کرونا وجود دارد، خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد قابل توجهی از بیماران مزمن به دلیل داشتن بیماری زمینه ای و سن بالا جزو گروهای پرخطر در مواجهه با بیماری COVID19 هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تحویل دارو درب منازل بیماران مزمن همدان

آغاز تحویل دارو درب منازل بیماران مزمن همدان