مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 09:152020-05-04سياسي

آیین تجلیل از کارگران در بندرریگ برگزار شد


آیین تجلیل و تقدیر از کارگران شهرداری بندرریگ شهرستان گناوه با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهردار بندر ریگ روز دوشنبه در مراسم تجلیل از کارگران شهرداری این شهر گفت: ارزش کار و کارگر در همه جوامع به ویژه در جامعه اسلامی بر کسی پوشیده نیست و کارگران از ارزشمندترین اقشار و سودمندترین گروه در جامعه به شمار می روند.

محمدرضا عرب زاده افزود: در دین اسلام و احادیث و روایات ائمه اطهار (ع) به ارزشمند بودن کار و اهمیت جایگاه کارگران تاکید بسیار شده است و همه این موارد نشان از تاکید بر ارزش کار و کارگر از دیدگاه این دین الهی است.

شهردار بندر ریگ بیان کرد: امسال که به نام سال جهش تولید توسط رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است، تلاش و همت کارگران در کنار مدیریت جهادی نقش اساسی و مهمی در راستای تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری، خواهد داشت.

عرب زاده تصریح کرد: کارگران محور اصلی تحقق شعار امسال یعنی جهش تولید هستند و حلقه اصلی و پیوند مهم در تحقق یافتن این شعار، کارگران متعهد و متخصص و دلسوز در هر رشته کاری است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اهمیت رعایت نکات بهداشتی، امسال مراسم تجلیل از کارگران این شهرداری برخلاف سال های قبل با حضور تعداد معدودی از ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تجلیل از کارگران در بندرریگ برگزار شد

آیین تجلیل از کارگران در بندرریگ برگزار شد