مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 06:402020-05-04اقتصادي

توضیحات شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس درباره میزان پیشرفت پتروشیمی دهدشت


روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در واکنش به انتشار مصاحبه ای با عنوان «چرا سهام پتروشیمی های کاغذی همچنان در بورس معامله می شود؟»، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، هفته گذشته محمدرضا شکوهی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعت نفت در مصاحبه ای با خبرگزاری فارس با عنوان چرا سهام پتروشیمی های کاغذی همچنان در بورس معامله می شود؟ اشاره کرد؛ سهام 7 طرح پتروشیمی که ظاهرا قرار نیست هرگز ساخته شوند، به صورت شرکت شبه کاغذی در بورس خرید و فروش می شود.

این 7 طرح پتروشیمی عبارت اند از: پتروشیمی ممسنی، پتروشیمی داراب، پتروشیمی فسا، پتروشیمی جهرم، پتروشیمی دهدشت، پتروشیمی کازرون و پتروشیمی گلستان.

مبادله سهام این پتروشیمی های کاغذی در بوس و حتی رشد خیره کننده سهام آنها می تواند منشاء فساد و متضرر شدن سهامداران خرد شود.

در این راستا روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در جوابیه ای به وضعیت یکی از پتروشیمی های طرح شده در مصاحبه مذکور پرداخته و توضیحاتی را در این باره ارائه داد.

در توضیحات روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس آمده است: در روزهای اخیر و به دنبال رشد قیمت سهام پتروشیمی دهدشت در بازار بورس، خبری درباره این پتروشیمی منتشر می شود که این پروژه یک زمین خالی بیشتر نیست، اما واقعیت این است که مراحل ساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس درباره میزان پیشرفت پتروشیمی دهدشت

توضیحات شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس درباره میزان پیشرفت پتروشیمی دهدشت