مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 05:402020-05-04اجتماعي

آغاز ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش/ شرط نقل و انتقال معلمان


معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از آغاز ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی آتی خبر داد و گفت: تفاوت و شرط امسال نقل و انتقال معلمان از منطقه ای به منطقه دیگر در شدت نیاز مقصد خواهد بود.

- معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش خبر داد آغاز ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش/ شرط نقل و انتقال معلمان معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از آغاز ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی آتی خبر داد و گفت: تفاوت و شرط امسال نقل و انتقال معلمان از منطقه ای به منطقه دیگر در شدت نیاز مقصد خواهد بود.

علی الهیار ترکمن در گفت وگو با ایسنا، درباره ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: ساماندهی نیروی انسانی را آغاز کرده ایم و نقل و انتقالات در حال انجام است.

وی افزود: آن دسته از معلمانی که متقاضی انتقال به منطقه دیگری هستند هنوز فرصت دارند و می توانند به سایت مربوط به نقل و انتقالات مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند.

این فرصت تا 15 خرداد ماه ادامه دارد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تفاوت امسال نقل و انتقالات معلمان با سال قبل در این است که ساماندهی بر اساس شدت نیاز مقصد انجام می شود، گفت: به این معنا که اگر معلمی خواها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش/ شرط نقل و انتقال معلمان

آغاز ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش/ شرط نقل و انتقال معلمان