مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 05:202020-05-04سياسي

ضرورت چهاربانده شدن محور سرخرود به آمل


خطرات ناشی از عدم تعریض مسیر سرخ رود به آمل، با وجود بروز حوادث گوناگون، موجب خسارات جانی و مالی فراوانی به اهالی شده و پیگیری ایمن سازی و چهاربانده این محور در آینده ای نزدیک ضرورت دارد.

-  حمزه جعفرزاده رییس شورای اسلامی شهر سرخرود در گفت وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد با اشاره به در نشست مشترک حسین زادگان استاندار مازندران با شریعت فرماندار شهرستان و اعضای شوراهای اسلامی شهرها، اظهار کرد: امروز دغدغه همه مسؤولان پس از سلامتی مردم با توجه به شیوع بیماری کرونا، خیال آسوده و انجام وظایف ذاتی در قبال  مردم است.

وی بر لزوم رفع و مدیریت قطعی مشکلات پسماند شهرستان را خواستار شد و ادامه داد: تراکم جمعیتی موجب عدم تأمین زمین مناسب دپوی زباله شده و این مهم نیاز به تصمیم قطعی استانی است.

جعفرزاده با اشاره به مشکلات زیاد آب شرب در سطح شهرستان، آن را یکی از اصلی ترین مطالبات مردمی عنوان کرد و گفت: متأسفانه به دلایل مختلف در تمام فصول سال مشکل آب شرب موجبات نارضایتی عمومی را فراهم می آورد که تاکنون اقدام عاجل و قطعی برای رفع مشکلات صورت نگرفته است.

این مسؤول گفت: خطرات ناشی از عدم تعریض مسیر سرخرود به آمل، با وجود بروز حوادث گوناگون، موجب خسارات جانی و مالی فراوانی به اهالی شده و پیگیری ایمن سازی و چهاربانده این محور در آینده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت چهاربانده شدن محور سرخرود به آمل

ضرورت چهاربانده شدن محور سرخرود به آمل