مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 04:262020-05-04بين الملل

موافقت نهایی وزیر جنگ اسراییل با مصادره اراضی فلسطینی در الخلیل


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با طرح مصادره اراضی فلسطینی ها در شهر الخلیل موافقت کرد، به این ترتیب اسراییل به بهانه ساخت یک آسانسور کنترل این منطقه را به دست گرفت.

- مداخله رژیم صهیونیستی بر اختیارات شهرداری الخلیل به بهانه احداث آسانسور موافقت نهایی وزیر جنگ اسراییل با مصادره اراضی فلسطینی در الخلیل وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با طرح مصادره اراضی فلسطینی ها در شهر الخلیل موافقت کرد، به این ترتیب اسراییل به بهانه ساخت یک آسانسور کنترل این منطقه را به دست گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت ارم نیوز، نفتالی بنت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با انتشار توییتی از موافقت نهایی خود با طرح مصادره اراضی فلسطینی ها در شهر الخلیل واقع در کرانه باختری خبر داد که هدف از آن ایجاد مسیری برای رفت وآمد شهرک نشین ها به حرم ابراهیمی و راه اندازی آسانسوری برای شهرک نشین های دچار معلولیت است.

در همین راستا، شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، وزیر جنگ به مسؤولان شورای عالی برنامه ریزی اسراییل اجازه داد تمامی کارهای مربوط به نقشه برداری از منطقه واقع در مقابل شهرداری الخلیل در اراضی فلسطینی ها را انجام دهند.

این شبکه افزود، طرح جدید در بخش های گسترده ای از اطراف حرم ابراهیمی در الخلیل اجرا خواهد شد و با اجرای آن منطقه مقابل ساختمان شهردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت نهایی وزیر جنگ اسراییل با مصادره اراضی فلسطینی در الخلیل

موافقت نهایی وزیر جنگ اسراییل با مصادره اراضی فلسطینی در الخلیل