مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 03:052020-05-03سياسي

تکمیل ساختمان شهرداری مهریز در اولویت باشد


محسن صادقیان یکشنبه شب در جلسه ای که با حضور فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر مهریز برگزار شد، افزود: تاکنون 90 درصد عملیات این ساختمان انجام شد ، امیدواریم هرچه سریعتر شاهد افتتاح آن باشیم .

وی ادامه داد: بهره برداری از این ساختمان نقش مهمی در تکریم ارباب رجوع و رسیدگی مناسب به نیازهای مردم در شهرداری و شورای شهر دارد و باید این موضوع به جد پیگیری شود.

همچنین فرماندار مهریز گفت: تکمیل و تجهیز ساختمان در دست اقدام شهرداری جزو مطالبات مردم و مسوولان است که شورای شهر باید برای بهره برداری آن اقدام کند.

رضا زارع زاده مهریزی افزود: ساختمان کنونی شهرداری جوابگوی مراجعان نیست و باید برای تسریع در ساخت مکان جدید اقدام جدی صورت گیرد.

همچنین شهردار مهریز گفت: با حمایت و همراهی مسوولان استان در سال جاری شاهد بهره برداری از ساختمان جدید شهرداری خواهیم بود.

حمزه زارع زاده افزود: افتتاح این ساختمان جزو نیازهای شهر و مطالبه مردم و مسوولان است امیدواریم بتوان آن را بنحو مناسب انجام داد.

همچنین رییس شورای شهر مهریز گفت: افتتاح ساختمان شهرداری جزو اولویت طرح های عمرانی شورا در سال جاری است .

علیرضا ابویی اظهارکرد: برای تکمیل و تجهیز این مکان به بیش از 20 میلیارد ریال نیاز است و تاکنون 100 میلیارد ریال هزینه شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل ساختمان شهرداری مهریز در اولویت باشد

تکمیل ساختمان شهرداری مهریز در اولویت باشد