مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 02:302020-05-03اقتصادي

طرح نظام نوین ترویج موجب افزایش سرانه درآمد کشاورزان می شود


اجرای طرح نظام نوین ترویج، علاوه بر انتقال دانش و اطلاعات کشاورزی به کشاورزان، توسعه کشاورزی و افزایش سرانه درآمد کشاورزان را رقم می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدفرید سپری شامگاه یکشنبه در نشست با کارکنان بخش مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با بیان اینکه هم افزایی و ترویج در تحقیقات و آموزش کشاورزی در راستای تامین امنیت غذایی و افزایش درآمد سرانه تاثیرگذار است، اظهار داشت: ارزیابی فعالیت ها در این طرح باعث بهره وری عملکرد و موجب جهت گیری و انگیزه ها می شود.

وی بر بازنگری انتخاب کشاورزان نمونه در استان تاکید کرد و افزود: سال های گذشته نقدهایی نسبت به روند انتخاب کشاورز نمونه در استان شده و امسال باید نقاط ضعف موجود در این رابطه برطرف شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان ادامه داد: انتخاب کشاورزان نمونه همه ساله به منظور ارج نهادن به تولیدکنندگان برتر و ایجاد رقابت سالم بین تولیدکنندگان و برای تولید بیشتر و بهتر محصول، الگوبرداری از کشاورزان نمونه و انتقال تجربیات نخبگان کشاورزی به دیگر کشاورزان انجام می شود.

سپری یادآور شد: آموزش تشکل های مردم نهاد در اجرای برنامه های ترویجی و پیشبرد اهداف و کاهش مشکلات بسیار موثر است که منجر به وظیفه مند شدن و پویایی تشکل ها خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نظام نوین ترویج موجب افزایش سرانه درآمد کشاورزان می شود

طرح نظام نوین ترویج موجب افزایش سرانه درآمد کشاورزان می شود