مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 01:152020-05-03سياسي

شهردار بوشهر استعفا کرد امیری: می خواستم شهر ضرر نکند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، اواخر سال گذشته بود که اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر اقدام به استیضاح سید نورالدین امیری شهردار بوشهر کردند و 24 فروردین ماه جلسه اعضای شورا برای استیضاح شهردار برگزار شد و در این جلسه استیضاح رای نیاورد.

استیضاح به شش رای از 9 رای نیاز داشت و هرچند استیضاح شهردار بوشهر با سه رای مخالف، پنج رای موافق و یک رای ممتنع رد شد ولی این رد شدن به معنای پایان اختلافات شهردار و اعضای شورای شهر نبوده است.

سید نورالدین امیری که از شهریور 97 با رای اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر به عنوان شهردار انتخاب شده بود همچنان به فعالیت خود ادامه داد ولی حالا چند هفته بعد از آن اتفاقات، شاهد کناره گیری شهردار از سمت خود هستیم.

استعفای امیری از شهرداری نشست شورای اسلامی شهر بوشهر عصر یکشنبه با حضور اعضا برگزار شد و موضوع عجیب مطرح شده در این نشست، استعفای امیری از شهرداری بود.

ابوذر دهدار رییس شورای شهر بوشهر در شروع جلسه عصر یکشنبه شورا اظهار داشت: امروز نورالدین امیری، شهردار بندر بوشهر با ارسال نامه ای استعفای خود را تقدیم شورای شهر کرده است.

وی ادامه داد: شورای شهر هنوز از دلیل استعفای ناگهانی شهردار اطلاع دقیقی ندارد و قرار است در جلسه شورا حضور یابد تا در این باره گفتگوهای بیشتر انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار بوشهر استعفا کرد امیری: می خواستم شهر ضرر نکند

شهردار بوشهر استعفا کرد امیری: می خواستم شهر ضرر نکند