مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 18:552020-05-03اقتصادي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اردبیل در 24 ساعت گذشته


اعلام قیمت خرید تضمینی کلزا، گندم و جو در پارس آباد/ ممنوعیت خروج گندم از استان بدون مجوز سازمان غله؛ نشت گاز عامل انفجار و تخریب منزل مسکونی در شهرستان کوثر؛ - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اردبیل در روز گذشته (یکشنبه، 14 اردیبهشت ماه) را اینجا مشاهده می کنید: اعلام قیمت خرید تضمینی کلزا، گندم و جو در پارس آباد/ ممنوعیت خروج گندم از استان بدون مجوز سازمان غله فرماندار پارس آباد در جلسه کارگروه امور اقتصادی شهرستان پارس آباد، قیمت خرید تضمینی کلزا، گندم و جو را اعلام کرد.

نشت گاز عامل انفجار و تخریب منزل مسکونی در شهرستان کوثر فرمانده انتظامی شهرستان کوثر از انفجار و تخریب یک باب منزل مسکونی در شهرستان کوثر خبر داد و گفت: علت انفجار نشت گاز خانگی بوده که منجر به تخریب منزل مسکونی شده است.

رعد و برق شدید در مشگین شهر اردبیل/ خسارت به لوازم برقی ساختمان شهرداری وقوع رعد و برق شدید در مشگین شهر موجب وارد نمودن خسارت به برخی دستگاه های برقی موجود در شهرداری مشگین شهر شد.

اطلاعیه شماره 7ستاد پیشگیری از شیوع کرونا نگرانی از شیوع موج دوم کرونا/ جداً از برگزاری میهمانی های افطار اجتناب کنید ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شهرستان اردبیل در اطلاعیه شماره هفت خود با تذکر وضعیت خطرناک بیماری، از مردم خواست جداً از بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اردبیل در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اردبیل در 24 ساعت گذشته