مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 16:252020-05-03سياسي

تقدیر دکتر روحانی از تلاش کادر پزشکی و تولیدگران کشور


در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی رییس جمهور برگزار شد، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روند ابتلا و مرگ و میر بر اثر ویروس کرونا و نیز توانمندی دستگاه های صنعتی کشور در تولید لوازم و تجهیزات پزشکی گزارش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، رییس جمهور در این جلسه، ضمن تقدیر از تلاش کادر پزشکی و تولیدگران کشور، از مردم خواست دستورالعمل های بهداشتی را همچون گذشته رعایت کنند تا شاهد کاهش هرچه بیشتر ابتلا و مرگ و میر بر اثر کرونا در کشور باشیم.

دکتر روحانی همچنین ضمن ابراز خرسندی از آمادگی کشور برای صادرات لوازم و تجهیزات مقابله با کرونا، دستورات لازم در این زمینه را صادر کرد.

تصویب مصوبات ستاد ملی زن و خانواده درخصوص محورها و مولفه های شاخص های خانواده دولت در ادامه، مصوبات ستاد ملی زن و خانواده در خصوص شاخص های خانواده را در 10 محور و 45 مؤلفه به تصویب رساند.

بر اساس این مصوبه، دبیرخانه ستاد ملی زن و خانواده، کارگروهی مرکب از دستگاه های مندرج در سیاست های کلی خانواده ابلاغی مقام معظم رهبری و قانون برنامه پنجساله ششم توسعه را جهت تدوین شاخص های اختصاصی ذیل مؤلفه های مذکور تشکیل داده و پس از نهایی شدن شاخص ها، نسبت به تصویب و ابلاغ آن اقدام می نماید و با همکاری مرکز آمار ایران شناسنامه شاخص ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر دکتر روحانی از تلاش کادر پزشکی و تولیدگران کشور

تقدیر دکتر روحانی از تلاش کادر پزشکی و تولیدگران کشور