مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 13:552020-05-03سياسي

قربانیان کرونا در بهشت زهرا(س) شرعی غسل و تدفین می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حجت الاسلام مجتبی صداقت روز یکشنبه در ششمین نشست کارگروه ارزیابی رسانه ای مدیریت بیماری کرونا در وزارت کشور افزود: در شرایطی که حتی برخی اعضای خانواده های قربانیان کرونا به دلایل بهداشتی و هراس از ابتلا به این ویروس مهلک حاضر نبودند در مراسم خاکسپاری آنها حاضر شوند، تعداد 169 طلبه خواهر و برادر از مدتها پیش به صورت داوطلبانه و برنامه ریزی شده، هر روز به بهشت زهرا می روند و با رعایت پروتکل های بهداشتی، پیکر اموات کرونایی را غسل می دهند، کفن می کنند، بر آن نماز می خوانند و سپس، آنها را به خاک می سپارند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه، تاکنون هیچگونه ابتلای به کرونا در میان این طلاب و روحانیون داوطلب مشاهده نشده است و همه آنها در سلامت کامل به سر می برند.

صداقت همچنین از حضور نیروهای جهادی و طلاب و روحانیون جوان در 17 بیمارستان تهران و نیز، بیمارستانهای بسیاری از شهرهای کشور به منظور کمک به بیماران و کادر درمانی با انجام خدمات مختلف برای آنان به عنوان بخشی از اقدامات این بنیاد با همکاری گروه های مردمی در جریان بحران کرونا نام برد.

مدیر امور استان های بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(عج) با بیان اینکه اقدامات انجام شده در فرایند مبارزه با کرونا در بازه زمانی سه ماهه بسیار تحسین برانگیز و قابل قبول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قربانیان کرونا در بهشت زهرا(س) شرعی غسل و تدفین می شوند

قربانیان کرونا در بهشت زهرا(س) شرعی غسل و تدفین می شوند