مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 13:052020-05-03اقتصادي

بارشهای بهاری 370 میلیارد ریال به جاده های مشهد خسارت زد


جواد پورعلی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی فروردین ماه به 80 کیلومتر از راه های آسفالته و شنی و 10 دهنه پل و ابنیه فنی جاده و 73 شاخه گارد ریل معادل 170 میلیارد ریال خسارت وارد کرد.

وی ادامه داد: از یکم تا یازدهم اردیبهشت ماه نیز دوباره به 80 کیلومتر راه در این شهرستان خسارت وارد شد که از جمله این خسارات، آب شستگی و ریزش شانه راه بود و برخی نقاط آسیب دیده قبلا در بارشهای فروردین ماه نیز آسیب دیده بودند.

او اضافه کرد: بارشها در این مدت به سه دستگاه پل و یک دستگاه بنای فنی آسیب زد و در مجموع 250 میلیارد ریال خسارت ایجاد کرد.

آب گرفتگی راهها با سرریز سد ارداک رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مشهد با بیان این که در حال حاضر هیچ یک از راههای روستایی این شهرستان مسدود نیست گفت: طی روزهای گذشته نیز مسدودی راه های روستایی به واسطه خرابی راه نبود بلکه به خاطر عبور حجم بالایی از جریان آب از آبنماهای روستایی بود که تردد را در این جاده ها غیرممکن می کرد.

پورعلی افزود: منشا آب گرفتگی راه روستایی خور، ارتفاعات هزار مسجد شهرستان کلات بود اما انسداد در مسیر روستایی چهچه به شیرحصار و لقمانی به خین چماغی در بخش مرکزی به دلیل سرریز سد ارداک یا آبهای جریان یافته از حوضه آبریز این سد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارشهای بهاری 370 میلیارد ریال به جاده های مشهد خسارت زد

بارشهای بهاری 370 میلیارد ریال به جاده های مشهد خسارت زد