مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 13:052020-05-03اجتماعي

مسوولان اداره آموزش و پرورش ابرکوه تجلیل شدند


فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش ابرکوه عصر یکشنبه در حاشیه این دیدار ، با اشاره به با شیوع کرونا به ایرنا گفت : گرچه مدارس به ظاهر تعطیل شد، اما با فداکاری معلمان آموزش ادامه یافت و تحصیل دانش آموزان با استفاده از فضای مجازی ادامه دارد.

محمد کاظمی نسب با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته معلم ( 12 الی 18 اردیبهشت) افزود: با تلاش و حساسیت معلمان تحصیل دانش آموزان با وجود کرونا ، تداوم یافت .

وی تاکیدکرد : مسوولان آموزش و پرورش ، مهندسان شرکت مخابرات و اداره فناوری اطلاعات که زمینه را از طریق فضای مجازی ( طرح شبکه شاد) برای ادامه تحصیل دانش آموزان فراهم کردند، ستودنی است .

فرماندار ابرکوه بیان کرد: عشق به آموزش، تعلیم و تربیت، معلمان به عنوان طلایه داران پیشرفت، در این شرایط سخت کرونایی وظیفه خود را به خوبی انجام می دهند.

کاظمی نسب با اشاره به اینکه معلمان در رشد و توسعه فرهنگی نقش تاثیرگذاری دارند ، ادامه داد: آنها حق بزرگی بر گردن ما دارند چرا که این عزیزان در راه سعادت و ارزش های اسلامی تلاش مضاعفی دارند.

ریس شورای آموزش و پرورش ابرکوه خاطرنشان کرد: امروزه اصلی ترین و مهمترین وظیفه معلمان و دستگاه تعلیم و تربیت، انتقال اهداف و آرمان های شهدا به دانش آموزان و ادامه راه آنان است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان اداره آموزش و پرورش ابرکوه تجلیل شدند

مسوولان اداره آموزش و پرورش ابرکوه تجلیل شدند