مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 11:352020-05-03ورزشي

رییس هیات ورزش کارگری استان تهران معرفی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز یکشنبه خبرنگار ایرنا، مجمع ورزش کارگری استان تهران با حضور رضا گلمحمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، جواد رمضی رییس فدراسیون ورزش کارگری و پروانه رضایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران برگزار و حسن حمیدی تنها نامزدی بود که توانست با 20 رای کامل مجمع انتخاباتی مجددا به مدت چهار سال رییس این هیات ورزشی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت : یکی از برنامه های این نهاد برگزاری به موقع مجامع انتخاباتی هیات هایی است که به صورت سرپرستی اداره می شود که تا ماه آینده تکلیف پنج هیات مشخص خواهد شد.

گلمحمدی با بیان اینکه بسیاری از ورزشکاران استان تهران از دل قشر کارگری برخواسته اند تصریح کرد: درصدد هستیم با بازنگری اساسنامه هیات های ورزشی استان سهم بیشتری را برای ورزش کارگری در نظر بگیریم.

رییس فدراسیون ورزش کارگری با اشاره به اینکه استان تهران نقش بسزایی در ورزش دارد، افزود: بزرگان و نمایندگان متعددی از بخش صنعت و تولید وارد ورزش کارگری شده اند که یکی از اهداف مهم ما جذب افراد شاخص در ورزش کارگری است.

رمضی با اشاره به اینکه استان تهران نقش موثر در ورزش کشور و بین المللی خواهد داشت گفت: در آخرین دوره مسابقات ورزش کارگری 25 درصد از ترکیب تیم ورزش کارگری را ورزشکاران تهرانی اختصاص دادند که در صدد هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیات ورزش کارگری استان تهران معرفی شد

رییس هیات ورزش کارگری استان تهران معرفی شد