مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 11:002020-05-03سياسي

501 پروژه عمرانی در سکونتگاههای غیر رسمی آذربایجان غربی اجرا می شود


معاون استاندار آذربایجان غربی از اجرای 501 پروژه عمرانی در مناطق حاشیه ای و سکونتگاههای غیررسمی استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون استاندار آذربایجان غربی از اجرای 501 پروژه عمرانی در مناطق حاشیه ای و سکونتگاههای غیررسمی استان خبر داد.

آیدین رحمانی رضاییه امروز 14 اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگاران در استانداری افزود: ساماندهی سکونتگاههای غیررسمی از برنامه های مهم دولت در کاهش آسیب های اجتماعی، ارتقاء شاخص های عمرانی و بهبود کیفیت زندگی و توانمند سازی جوامع هدف دراین مناطق است که بر همین اساس در ستاد استانی بازآفرینی پایدارشهری 501 پروژه عمرانی و زیربنایی تصویب شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ها 4493 میلیارد ریال اعتبارپیش بینی شده است، افزود: این تعداد پروژه در 7 شهراستان شامل ارومیه، خوی، مهاباد، بوکان به همراه شهرهای پیرانشهر، میاندوآب و سردشت تعریف شده است که در قالب برنامه اقدام مشترک با مشارکت تمامی دستگاههای خدمات رسان و اداره کل راه وشهرسازی و شهرداری ها بصورت برنامه های سالیانه عملیاتی خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی به نقش محوری شهرداری های در اجرای این طرح اشاره کرد و اظهار کرد: شهرداری ها به عنوان متولیان مدیریت شهری نقش کلیدی در این رابطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

501 پروژه عمرانی در سکونتگاههای غیر رسمی آذربایجان غربی اجرا می شود

501 پروژه عمرانی در سکونتگاههای غیر رسمی آذربایجان غربی اجرا می شود