مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 06:062020-05-03ورزشي

تمام درآمدم پاداشی است که از مسابقات برون مرزی می گیرم


ملی پوش کرمانشاهی پارادوومیدانی کشورمان گفت: این حقم نیست که پس از 15 سال عضویت در تیم های ملی و دو مرتبه سابقه حضور در رقابت های پارالمپیک، هنوز برای اشتغال مشکل داشته باشم.

- مهران نکویی مجد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تعویق رقابت های پارالمپیک2020، اظهار کرد: سال گذشته پس از کسب سهمیه پارالمپیک در رقابت های قهرمانی جهان 2019 امارات، تمریناتم را با جدیت برای حضور در رقابت های پارالمپیک شروع کردم تا در این دوره از رقابت ها دست پر به کشور برگردم.

وی اضافه کرد: هرچند تعویق رقابت های پارالمپیک زمانی اتفاق افتاد که در اوج آمادگی بودم و رکوردهایم هر روز در حال بهتر شدن بود، اما در مدت چند ماه گذشته هم که اردوهای تیم ملی تعطیل شد، حتی برای یک روز تمریناتم را قطع نکردم تا آمادگی ام را حفظ کنم.

دارنده مدال نقره رقابت های جهانی گفت: در این مدت با رایزنی های که داشتم تمریناتم را در سالن ادامه دادم، اما شرایطی که دارم در شان یک ورزشکار پارالمپیکی نیست و خیلی دردآور است که بگویم در اختیار قرار دادن و جمع کردن وزنه ها را همسرم برایم انجام می دهد.

عضو تیم ملی دوومیدانی با بیان اینکه اگر مشکلات مالی نباشد بدون دغدغه می تواند رکوردهای خوبی در تمرینات ثبت کند، گفت: تا قبل از تعطیلات نوروز چندماه یک بار مبلغی را به عنوان حق الزحمه ورزشکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام درآمدم پاداشی است که از مسابقات برون مرزی می گیرم

تمام درآمدم پاداشی است که از مسابقات برون مرزی می گیرم