مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 05:302020-05-03سياسي

عملکرد مجلس دهم را مردم قضاوت می کنند نه خود نمایندگان


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: مردم باید درباره عملکرد مجلس دهم قضاوت کنند و نباید خودمان بگوییم که در این دوره بهترین عملکرد را داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح اصلاح برخی قوانین مربوط به انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شورای شهر طی اخطار قانون اساسی، گفت: ما در حال قانون نویسی هستیم و قانون باید صراحت داشته و همه مسائل آن باید کاملاً شفاف و روشن بیان شود.

وی افزود: آقای رحیمی در بخشی از حرف های خود گفت که ما در قانون اساسی همه مسائل را به روشنی داریم و چون این مسائل در قانون اساسی آمده است، ما نباید دیگر در قانون نویسی درباره این موارد چیزی بگوییم که بنده از این صحبت ها تعجب می کنم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما باید در قانون نویسی همه مسائل را شفاف و روشن کنیم و بهتر است فضای مجلس را سیاسی نکنیم و از ایجاد صف بندی های نامناسب خودداری کنیم.

پژمانفر اظهار داشت: بعضاً برخی از نمایندگان می گویند که عملکرد مجلس دهم بسیار خوب بوده است که مردم باید در این باره قضاوت داشته باشند که آیا مجلس در این دوره درست عمل کرد یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد مجلس دهم را مردم قضاوت می کنند نه خود نمایندگان

عملکرد مجلس دهم را مردم قضاوت می کنند نه خود نمایندگان