مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 04:102020-05-03اقتصادي

شهردار زاهدان: آبنمای میادین و بوستان ها بهسازی و احیا می شوند


شهردار زاهدان به احیاء آبنماهای سطح میادین و بوستان ها تاکید کرد و گفت: از آنجاییکه آبنماها سطح میادین و بوستان ها طی مدتی غیرفعال بوده اند لیکن با نظر به شرایط اقلیمی شهر زاهدان نیاز هست تا آبنماها در سطح شهر توسط مناطق شهرداری ظرف مدت یکماه آتی بهسازی و احیاء شوند.

- مهندس عبدالقادر پربار در بازدید از پارک ها و فضاهای سبز شهر زاهدان بر توسعه فضای سبز مناطق پنجگانه و تسریع بیش از پیش در امور عملیاتی پروژه های مذکور، کیفی سازی فضای سبز و همچنین بررسی تامین منابع آب پایدار جهت آبیاری فضای سبز شهری تاکید کرد.

وی بیان داشت: با نظر به اینکه پارک شهر زاهدان یکی از پارک های قدیمی و مکان های تفریحی پرتردد جهت رفاه حال شهروندان می باشد، می طلبد نسبت به کیفی سازی فضای سبز، کاشت گل های فصلی، راه اندازی آبنمای بوستان توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اقدام شود.

شهردار زاهدان با تاکید بر تسریع پروژه فضای سبز میدان شهدا گفت: پروژه میدان شهدا یکی از میدان های تاریخی و با قدمت بالا می باشد می بایست با همکاری مدیریت منطقه، سازمان سیما و منظر و حمایت معاونت خدمات شهر شهرداری زاهدان نسبت به تسریع بیشتر در پروژه زیباسازی، چمن کاری و کاشت گل های فصلی در آن مبادرت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار زاهدان: آبنمای میادین و بوستان ها بهسازی و احیا می شوند

شهردار زاهدان: آبنمای میادین و بوستان ها بهسازی و احیا می شوند