مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 03:352020-05-03سياسي

موزه شهدای اردبیل تا هفته دفاع مقدس تکمیل می شود


اکبر بهنامجو روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس اظهارداشت: موزه شهدا در محل مناسبی قرار گرفته و خیابان منتهی به این موزه مکان بسیار مناسب برای اجرای برنامه ها و یادمان های شهدا است.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر رییس جمهوری هنوز ابلاغ نشده ، افزود: در صورت ابلاغ این مصوبات اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در اختیار دستگاه های اجرایی قرار می گیرد.

رییس شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گفت: برنامه های چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر باید با روحیه بسیجی برگزار شود.

استاندار اردبیل آزادی خرمشهر را یک روز تاریخی برای مردم ایران برشمرد و افزود: با تبلیغات و سخنرانی های گیرا با هزینه کمتر می توان نسل امروزی را با دوران رشادت های شهدا و ایثارگران آشنا کرد.

وی گفت: تبلیغ و انتقال فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ از خودگذشتگی و شهادت به جوانان و نسل امروزی که جنگ و ایثارگری را ندیده اند، وظیفه همه ماست ، گرچه در بحث کرونا همدلی و وحدت مردم و مسوولان کاملا ملموس بود.

بهنامجو با بیان اینکه در سالروز آزادی خرمشهر بیش از 250 عنوان برنامه توسط ارگان های متبوعه برگزار می شود، افزود: این برنامه ها از سوی اداره کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس اعلام می شود، البته به دلیل وجود ویروس کرونا در استان برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه شهدای اردبیل تا هفته دفاع مقدس تکمیل می شود

موزه شهدای اردبیل تا هفته دفاع مقدس تکمیل می شود