مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 02:552020-05-02اقتصادي

کشف انبار نگهداری کنجاله سویای قاچاق در گلستان


معاون بازرسی سازمان صمت گلستان از کشف تخلف بیش از 5 میلیارد ریالی در یک انبار نگهداری نهاده های دامی خبرداد.

- ایسنا/گلستان معاون بازرسی سازمان صمت گلستان از کشف تخلف بیش از 5 میلیارد ریالی در یک انبار نگهداری نهاده های دامی خبرداد.

علی اصغر اصغری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر احتمال بروز تخلف در یکی از انبارهای نگهداری نهاده های دامی در یکی از شهرهای استان، تیمی از بازرسین سازمان صمت و جهاد کشاورزی به منظور بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از بازرسی تخلف حمل ونقل، نگهداری و عرضه و فروش کالای قاچاق این انبار برای 152 تن کنجاله سویای خارجی و 70 تن کنجاله سویای داخلی محرز شد.

معاون بازرسی سازمان صمت گلستان بیان کرد: پرونده تخلف این واحد به مبلغ 5 میلیارد و 326 میلیون ریال تشکیل و جهت صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

اصغری از تمامی مدیران شرکت ها و صاحبان انبارها خواست تا با رعایت قوانین و مقررات مصوب و ثبت مشخصات انبارها در سامانه جامع انبارها، دستورالعمل های مربوط به ارائه خدمات را رعایت کنند.

وی از هم استانی ها خواست، با مشاهده هرگونه تخلف احتمالی مورد را سریعاً از طریق سامانه تلفنی 124 به بازرسان سازمان صمت گزارش کنند تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار نگهداری کنجاله سویای قاچاق در گلستان

کشف انبار نگهداری کنجاله سویای قاچاق در گلستان