مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 02:402020-05-02اقتصادي

8 مرکز تخصصی صنایع دستی طی سال جاری در گلستان افتتاح خواهد شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از راه اندازی هشت مرکز تخصصی صنایع دستی در سطح استان در سال 99 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد تجری اظهارکرد: هشت مرکز تخصصی صنایع دستی طی سال جاری در گلستان افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به این که افتتاح این مراکز تخصصی در سال جاری در دستور کار معاونت صنایع دستی این اداره کل قرار دارد، بیان کرد: این مراکز تخصصی صنایع دستی با هدف حمایت از تولید و تولیدکنندگان صنایع دستی و به منظور ارائه خدمات تخصصی در راستای تولید و ارتقاء جایگاه صنایع دستی استان راه اندازی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این مراکز که در شهرستان های گنبدکاووس (سهمرکز)، گرگان، بندرترکمن، کلاله، مینودشت و بندرگز در رشته های سفال، رودوزی سنتی، نمدمالی و غیره افتتاح می شود، زمینه اشتغال بیش از 69 نفر را در حوزه صنایع دستی در سطح استان فراهم خواهد کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردششگری و صنایع دستی گلستان تصریح کرد: زندگی اقوام مختلف در استان گلستان موجب شده تا تنوع خوبی را در محصولات صنایع دستی استان شاهد باشیم و وجود 28 رشته بومی و حدود 80 رشته رایج و فعال، نتیجه حضور این قومیت های مختلف و با اصالت در این استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 مرکز تخصصی صنایع دستی طی سال جاری در گلستان افتتاح خواهد شد

8 مرکز تخصصی صنایع دستی طی سال جاری در گلستان افتتاح خواهد شد