مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 02:252020-05-02سياسي

احداث 40 پارک محله ای در تبریز طی سال جاری


شهردار تبریز از احداث 40 پارک محله در سال جاری نیز خبر داد و گفت: 23 پارک در سال گذشته احداث کرده ایم و هفت پارک را نیز به علت شیوع کرونا نتوانستیم افتتاح کنیم و در کنار آن امسال 40 پارک محله ای نیز احداث می کنیم.

- ایرج شهین باهر در دیدار با فعالان جامعه کارگری و بازنشستگی تبریز، ضمن تبریک هفته کارگر افزود: بدون تعارف باید بگوییم اگر امروز به عنوان زیباترین و تمیزترین شهر ایران انتخاب شده ایم، در سایه تلاش های قشر کارگر بوده و مدیون این عزیزان هستیم.

وی اظهار کرد: روز کارگر، بهانه ای برای تشکر از زحمات یکساله فعالان حوزه کارگری است که جامعه ما مدیون فعالیت این قشر است.

وی با اشاره به ارج و قرب کارگران نزد پیامبر اکرم(ص) خاطرنشان کرد: بوسه پیامبر(ص) بر دستان پینه بسته کارگران نشانگر این است که توسعه، رفاه و آسایش جامعه تنها با دستان کارگر اتفاق می افتد.

اهمیت قشر کارگری در تحقق جهش تولید شهردار تبریز ادامه داد: مؤلفه اصلی رهنمودهای رهبری نیز در تعیین شعار سال مبنی بر جهش تولید، بر روی همین اصل استوار است که اهمیت ویژه ای به قشر کارگری جامعه بدهیم و شاید این توجه به کارگران، رمز شعار سال باشد.

وی، سال جدید را سال شکوفایی شهرداری تبریز در حوزه های مختلف شهری عنوان کرد و افزود: پیگیر اجرای پروژه های شهری در سال 99 هستیم و با اتمام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 40 پارک محله ای در تبریز طی سال جاری

احداث 40 پارک محله ای در تبریز طی سال جاری