مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 21:302020-05-02فرهنگي

«سینما ماشین» بعد از کرونا هم می تواند اجرا شود


پخش کننده فیلم «خروج» از احتمال اکران «خروج» در شهرهای دیگر با طرح «سینما ماشین» خبر داد و گفت: این نوع اکران می تواند پس از بازگشایی سینماها نیز به عنوان یک ظرفیت مورد استفاده قرار گیرد.

- پخش کننده فیلم خروج از احتمال اکران خروج در شهرهای دیگر با طرح سینما ماشین خبر داد و گفت: این نوع اکران می تواند پس از بازگشایی سینماها نیز به عنوان یک ظرفیت مورد استفاده قرار گیرد.

علی سرتیپی در گفت وگویی با ایسنا درباره اکران خروج در یک محوطه باز بیان کرد: با توجه به استقبال مخاطبان در سانس های اولیه، به نظرم اکران خوبی بود و می تواند در شهرستان ها گسترش پیدا کند بویژه اینکه الان مشهد هم برای اکران خروج به صورت سینما ماشین درخواست داده است.

او تاکید کرد: به نظرم نباید این نوع اکران محدود به موقعیت فعلی سینماها که بخاطر شیوع کرونا تعطیل شده اند، محدود شود و سینما درایواین یا سینما ماشین می تواند کنار اکران فیلم ها در سالن سینمایی هم برقرار باشد.

چنین اکرانی شاید الان خیلی اقتصادی به نظر نیاید ولی کاملا می تواند به صرفه باشد و ظرفیتی است که باید در تهران و شهرستان از آن استفاده کرد.

سرتیپی با اشاره به خوب بودن تجربه اکران خروج در سینما ماشین و ادامه اکران در شب های آینده، درباره احتمال اکران فیلم های دیگر از این طریق گفت: ما باید امکانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سینما ماشین» بعد از کرونا هم می تواند اجرا شود

«سینما ماشین» بعد از کرونا هم می تواند اجرا شود