مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 10:402020-05-02اقتصادي

دستگیری 126 شکارچی متخلف در مناطق حفاظت شده لارستان


خدانظر انصاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در لارستان، با ابراز خرسندی از نزول بارش های مناسب باران در سال زراعی اخیر در این شهرستان اظهار داشت: تالاب هیرم در شهرستان اوز در بهترین وضعیت چند سال اخیر خود قرار گرفته و بیش از 90 درصد تالاب هیرم   آبدار شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال حدود 8 هزار قطعه پرنده از گونه های مختلف به تالاب هیرم مهاجرت کرده اند، تصریح کرد: عمده این پرندگان شامل گونه های بومی و مهاجر از قبیل فلامینگو، کفچه نوک، حواصیل ها، اگرت ها، کاکایی، انواع مرغابی، چنگر، درنای خاکستری و غیره است که به این تالاب کوچ  و حتی برخی از این گونه ها جوجه آوری داشته اند.

رییس اداره محیط زیست لارستان، با اشاره به اینکه مبلغ 245 میلیون تومان ضرر و زیان از شکارچیان وصول شده است، یادآور شد: خوشبختانه وضعیت زاد و ولد قوچ لارستان با توجه به بارندگی مطلوب در منطقه و رویش پوشش گیاهی و ساخت و تعمیر آبشخور در مناطق حفاظت شده از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

رییس اداره محیط زیست لارستان بابیان اینکه با توجه به شیوع بیماری ppr یا طاعون نشخوارکنندگان در تابستان از اوایل تیرماه گذشته، در منطقه حفاظت شده هرمود و ادامه این بیماری تا اوایل شهریورماه فصل جفت گیری به نسبت سال گذشته زادوولد حیات وحش تا حدودی کمتر بوده است، تأکید کرد: به منظور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 126 شکارچی متخلف در مناطق حفاظت شده لارستان

دستگیری 126 شکارچی متخلف در مناطق حفاظت شده لارستان