مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 10:162020-05-02فناوري

سیم کارت های دانش آموزی آماده واگذاری است/ پیش بینی طرح تبلت های دانش آموزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی الهیار ترکمن معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در برنامه سیمای خانواده با تبریک هفته معلم، - معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از طرح ساخت یا وارد کردن تبلت دانش آموزی و آماده شدن سیم کارت های دانش آموزی با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی الهیار ترکمن معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در برنامه سیمای خانواده با تبریک هفته معلم، اظهار کرد: هفته معلم را هر سال به صورت نمادین از 12 تا 18 اردیبهشت برگزار می کنیم، اما معتقدیم هر روز و هر هفته از سال با نام معلمان پیوند خورده است؛ امسال شرایط ویژه به دلیل وجود کرونا در کشور داریم و در کنار جبهه سلامت، معلمان در جبهه آموزشی ایفای نقش می کنند.

وی با اشاره به نامگذاری روز های هفته معلم، افزود: هفته معلم با یاد شهید مطهری در روز 12 اردیبهشت آغاز می شود و امسال نیز این روز با عنوان شهید مطهری و اسوه معلمی نامگذاری شده است و امروز هم بحث نقش معلم را در گام دوم انقلاب داریم.

الهیار ترکمن با بیان اینکه امسال تمام برنامه های هفته معلم حول برنامه های مجازی و ویدئوکنفرانسی است، ادامه داد: به عنوان مثال وزیر آموزش و پرورش روز پنج شنبه گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیم کارت های دانش آموزی آماده واگذاری است/ پیش بینی طرح تبلت های دانش آموزی

سیم کارت های دانش آموزی آماده واگذاری است/ پیش بینی طرح تبلت های دانش آموزی