مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 09:452020-05-02اقتصادي

28 نفتکش سعودی در راه آمریکا/تجمع نفتکش های بدون مشتری در سواحل آمریکا


با توجه به آنکه حدود 43 میلیون بشکه نفت، درون 28 نفتکش از عربستان بارگیری شده و در حال رفتن به سمت آمریکا هستند، احتمالا طی روزهای آینده شاهد تجمع بیشتر نفتکش های پر از نفت و بدون مشتری در سواحل آمریکا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک، مؤسسه ریستاد انرژی، می گوید: در حال حاضر 28 نفتکش در حال انتقال 43 میلیون بشکه نفت عربستان، به آمریکا هستند و تا 24 می به سواحل آمریکا، خواهند رسید.

در حالی 28 نفتکش به زودی به آمریکا می رسند که همین حالا هم 76 نفتکش در سواحل آمریکا پر از نفت تجمع کرده، و منتظر هستند بار خود را خالی کنند.

34 فروند از این نفتکش ها، حامل در مجموع 25 میلیون بشکه، در سواحل غربی و 31 تانکر دیگر در نزدیک خلیج مکزیک، لنگر انداختند.

دلیل توقف این نفتکش ها و عدم تخلیه بار آنها این است که بسیاری از پالایشگاه ها در آمریکا، سفارشات خود را لغو کرده و خرید نفت را به خاطر کاهش شدید تقاضا ناشی از تبعات شیوع ویروس کرونا، متوقف کرده اند.

همین امر باعث صف کشیدن نفتکش ها در نزدیکی بنادر نفتی آمریکا، شده است.

پائولا رودریگز ماسیو، کارشناس ارشد مؤسسه ریستاد انرژی، می گوید: حجم نفتی که در حال حاضر قرار است از عربستان تا روز 24 می، به آمریکا برسد 4 برابر متوسط نفتی است که آمریکا، بین 24 مارس تا 24 آوریل، از عربس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 نفتکش سعودی در راه آمریکا/تجمع نفتکش های بدون مشتری در سواحل آمریکا

28 نفتکش سعودی در راه آمریکا/تجمع نفتکش های بدون مشتری در سواحل آمریکا