مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 07:352020-05-02اقتصادي

دوره آموزش شاغلین صنایع دستی در استان اردبیل برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، ناصر محمودی بیان کرد: در سال 98 با پیگیری ها و اقدامات انجام شده در راستای حمایت از رونق تولیدات در بخش صنایع دستی سه میلیارد و 680 میلیون ریال تسهیلات به فعالان در این بخش ارائه شد.

وی افزود: در این مدت از محل تسهیلات مشاغل خانگی مبلغ یک میلیارد و 980 میلیون ریال و از محل تسهیلات اشتغال روستایی مبلغ یک میلیارد و 750 میلیون ریال به تولیدکنندگان و صنعتگران صنایع دستی شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز پرداخت شده است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از برگزاری دوره آموزش شاغلین صنایع دستی در مناطق شهری، روستایی و عشایری در استان خبر داد و گفت: در سال 99 که سال جهش تولید بوده در راستای ارتقا سطح کمی و کیفی محصولات صنایع دستی و بافته های داری صادراتی کارگاه های آموزش گبه بافی و به آموزی شاغلین صنایع دستی در مناطق شهری، روستاهای و عشایری هدف و پایلوت شهرستان پارس آباد برگزار می شود.

محمودی بیان کرد: کارگاه های تولید صنایع دستی در شهرستان پارس آباد در سال جاری به منظور اخذ نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی و دریافت گواهی کیفیت و درجه بندی کارگاهی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و حائزین شرایط جهت شرکت در داوری آثار و اخذ نشان های فوق به وزارتخانه متبوع معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزش شاغلین صنایع دستی در استان اردبیل برگزار می شود

دوره آموزش شاغلین صنایع دستی در استان اردبیل برگزار می شود