مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-05-02سياسي

انصارالله: حمله به مرکز گمرک البیضاء جنایت جنگی است


رییس کمیته عالی انقلاب یمن در سخنانی حمله بامداد امروز (شنبه) جنگنده های ائتلاف متجاوز عربی به مرکز گمرک عفار در البیضاء را جنایت جنگی خواند.

- رییس کمیته عالی انقلاب یمن در سخنانی حمله بامداد امروز (شنبه) جنگنده های ائتلاف متجاوز عربی به مرکز گمرک "عفار" در البیضاء را جنایت جنگی خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، محمد علی الحوثی، رییس کمیته عالی انقلاب یمن و عضو شورای عالی سیاسی این کشور وابسته به جنبش انصارالله در سخنانی نسبت به حمله بامداد امروز جنگنده های ائتلاف متجاوز عربی به مرکز گمرک عفار در البیضاء واکنش نشان داد.

وی در این باره گفت: جنگنده های متجاوز آمریکایی و سعودی تمدید (آتش بس) را با تشدید حملات متعدد از جمله حمله بامداد امروز به مرکز گمرک عفار در استان البیضاء اجرا می کنند.

وی افزود: حملات و قتل و عام برجسته ترین عنوان جنایی در طول سال های تجاوز علیه یمن هستند.

محمد علی الحوثی در ادامه تصریح کرد: هدف قرار دادن مواد غذایی و کالاها در مرکز گمرک عفار در چارچوب محاصره مضاعف مردم یمن انجام می شود و یک جنایت جنگی است.

رییس کمیته عالی انقلاب یمن در پایان از کشورهای عضو ائتلاف سعودی خواست تا به جای تداوم حملات هوایی و نبردهای زمینی علیه یمن، به طور جدی برای مقابله با کرونا تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: حمله به مرکز گمرک البیضاء جنایت جنگی است

انصارالله: حمله به مرکز گمرک البیضاء جنایت جنگی است