مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 05:302020-05-02سياسي

ارتقاء بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثار گر در سال 99


مدیرکل شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان از ارتقاء بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر در سال 99 خبر داد و گفت: در سال جاری پرداخت مطالبات دانشگاه ها از بنیاد شهید پیگیری خواهد شد.

- مدیرکل شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان از ارتقاء بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر در سال 99 خبر داد و گفت: در سال جاری پرداخت مطالبات دانشگاه ها از بنیاد شهید پیگیری خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید فردین تقی زاده ضمن بیان این مطلب به تشریح اقدامات اداره کل شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در سال 98 پرداخت و گفت: در نیم سال اول سال تحصیلی 98 تعداد 641 درخواست میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر مورد بررسی قرار گرفت که از میان آنها با 228 درخواست انتقال قطعی موافقت شد، همچنین در این بازه زمانی با 51 درخواست میهمانی دایم و 213 درخواست دو ترم میهمانی به شرط معدل موافقت شد.

وی افزود: اداره کل شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان، در نیم سال دوم سال تحصیلی 98 تعداد 64 درخواست نقل و انتقال و میهمانی را مورد بررسی قرار داده و با 29در خواست نقل و انتقال دائم، 5 مورد میهمانی دادیم و 22 مورد میهمانی به شرط معدل موافقت کرده است.

دکتر تقی زاده گفت: همچنین سازمان امور دانشجویان در طول سال گذشته اقدامات مختلفی را برای پیگیری امور دانشجویان شاهد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثار گر در سال 99

ارتقاء بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثار گر در سال 99