مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 04:562020-05-02سياسي

700 درخواست میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر بررسی شد


مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر از بررسی 700 درخواست میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر در دو نیم سال تحصیلی 98 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، سید فردین تقی زاده در خصوص اقدامات این اداره کل در سال گذشته گفت: در نیمسال اول سال تحصیلی 98 تعداد 641 درخواست میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر مورد بررسی قرار گرفت که از میان آنها با 228 درخواست انتقال قطعی موافقت شد.

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی با 51 درخواست میهمانی دایم و 213 درخواست دو ترم میهمانی به شرط معدل موافقت شد.

بنا بر اعلام مدیر کل شاهد و ایثارگر، این اداره کل در نمیسال دوم سال تحصیلی 98 تعداد 64درخواست نقل و انتقال و میهمانی را مورد بررسی قرار داده و با 29 درخواست نقل و انتقال دایم، 5 مورد میهمانی دایم و 22 مورد میهمانی به شرط معدل موافقت کرده است.

تقی زاده گفت: همچنین این اداره کل در طول سال گذشته اقدامات مختلفی را برای پیگیری امور دانشجویان شاهد و ایثارگر و هماهنگی با نهادها و دستگاههای مرتبط زیرمجموعه آموزش عالی و سایر دستگاهها انجام داده است.

وی افزود: اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر برای سال 99 اقدام به طراحی برنامه راهبردی کرده است که ارتقاء بنیه علمی دانشجویان شاهد و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 درخواست میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر بررسی شد

700 درخواست میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر بررسی شد