مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 11:052020-05-01سياسي

400 دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تحصیل می کنند


دکتر حبیب الله خزایی روز جمعه در نشست مجازی روز معلم با حضور استاندار و روسای دانشگاه های استان، با تبریک روز معلم و گرامیداشت سالروز استاد شهید مطهری افزود: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بعد از دانشگاه تهران دومین دانشگاه کشور در زمینه جذب دانشجوی خارجی است که تداوم این راه نیازمند همکاری و حمایت مسئوولان ارشد استان است.

وی در ادامه گفت: این روزها که دانشگاه علوم پزشکی در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارد، به عنوان دانشگاه نسل چهارم پاسخگوی نیازهای اجتماعی است و حتی یک گام فراتر از دانشگاه نسل چهارم، الهام بخش مفاهیمی هچون ایثار و فداکاری است که پزشکان و پرستاران عزیز به عینه آن را به نمایش گذاشتند.

وی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تنها دانشگاهی است که آموزش حضوری در آن ادامه دارد و اکنون 700 دستیار دوشادوش دیگر اساتید گرانقدر به ارائه خدمت و آموزش مشغول هستند.

وی تصریح کرد: در این دانشگاه تا به امروز سه هزار محتوای آموزشی مجازی طراحی و ارائه شده است.

او راه اندازی دانشکده توانبخشی را از دیگر موفقیت های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال گذشته دانست و گفت: برای ادامه این مسیر و رفع مشکلات موجود نیازمند فراهم ساختن زیر ساخت ها و توسعه فضای فیزیکی هستیم تا بتوانیم در سال آتی شاهد پذیرش دانشجو در رشته های مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تحصیل می کنند

400 دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تحصیل می کنند