مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 04:302020-05-01اجتماعي

روایت مردم شهری که برای رفع مشکل کمبود ماسک بسیج شدند+فیلم


در شهر طالخونچه حدوداً 85 خانواده در حال دوخت روزانه 9 هزار ماسک و سرپوش بیمارستانی هستند و 30 نفر بسته بندی این ماسک ها را بر عهده دارند و اگر به این خانواده ها پارچه بیشتری برسد، - سید محمد اطیابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در مبارکه اظهار داشت: بعد از اعلام بیماری کرونا در کشور، شهرداری طالخونچه به صورت خودجوش شروع به سم پاشی و گندزدایی کرد و بعد از آن بسیجیان موکب شهدای طالخونچه و نیروهای مردمی به کمک آمدند تا این بیماری را شکست دهیم.

شهردار شهر طالخونچه ادامه داد: از زمانی که دستور رسید در مبادی وردی شهر غربالگری انجام شود، شهرداری طالخونچه با کمک نیروی های انتظامی و هلال احمر این مبادی را غربالگری کردند.

وی با اشاره به آمار مبتلایان بیماری کرونا در شهر طالخونچه، افزود: با اقدامات بهداشتی که در شهر طالخونچه صورت گرفت، از ابتدای شروع بیماری کرونا در ایران تاکنون 2 نفر در شهر طالخونچه به این بیماری مبتلا شدند که این 2 مورد بهبود پیداکرده اند.

اطیابی با اشاره به تولید ماسک و سرپوش های بیمارستانی در کارگاه ها و خانواده های شهر، گفت: هنگامی که کمبود ماسک در کشور جدی شد، مردم شهر طالخونچه برخی به صورت خودجوش و برخی به صورت مزددوخت در حال دوخت این ماسک ها و سرپوش های بیمارستانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت مردم شهری که برای رفع مشکل کمبود ماسک بسیج شدند+فیلم

روایت مردم شهری که برای رفع مشکل کمبود ماسک بسیج شدند+فیلم