مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 11:202020-04-30حوادث

سقوط مرگبار کودک دو ساله به کانال آبی در یاسوج


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: دختر بچه دو ساله ای بر اثر سقوط در کانال هدایت آب در منطقه بلهزار یاسوج غرق شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: دختر بچه دو ساله ای بر اثر سقوط در کانال هدایت آب در منطقه" بلهزار "یاسوج غرق شد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: حدود ساعت23 و 30 دقیقه چهارشنبه شب پس از تماس تلفنی مبنی بر مفقود شدن دختر بچه ای 2 ساله در منطقه بلهزار یاسوج نیروهای امدادی آتش نشانی به این منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه به گفته مادر این کودک، دخترش از ساعت 21 مفقود شده بود، اظهارکرد: مادر این دختر بچه اظهارکرد که هنگام مراجعه به مغازه دختر دو ساله اش همراهش بود که احتمالا به دلیل وجود کانال آبی در نزدیکی مغازه این دختر بچه در کانال افتاد، مادر متوجه افتادن فرزندش نشده بود تا اینکه پس از مدتی متوجه مفقود شدن فرزندش شد و ساعت 23 و 30 دقیقه با آتش نشانی تماس گرفتند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج بیان کرد: پس از تلاش و جستجوی سه ساعته نیروهای امدادی آتش نشانی، هلال احمر و نیروهای مردمی جسد این کودک در زمین های کشاورزی نزدیک فرودگاه یاسوج کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط مرگبار کودک دو ساله به کانال آبی در یاسوج

سقوط مرگبار کودک دو ساله به کانال آبی در یاسوج