مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 09:002020-04-30حوادث

کشف 60 فقره سرقت در شمال تهران


رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری فردی خبر داد که اقدام به سرقت لوازم داخلی خودروی شهروندان در شمال تهران کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی گفت: چهارم اسفند ماه سال گذشته پرونده ای با موضوع سرقت از داخل خودرو با شکایت یکی از شهروندان در کلانتری 123 نیاوران تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: محتویات پرونده حکایت از آن داشت، شاکی ساعت 6 بعد از ظهر دوم اسفند ماه خودرو پژو 206 خود را در خیابان کاشانک پارک و پس از مراجعه با درب تخریب شده خودرو مواجه و متوجه می شود از داخل خودرواش کیف شخصی که حاوی مدارک خودرو، دسته چک، سند و وجه نقد و… به ارزش 6 میلیون تومان بوده توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است.

رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: کارآگاهان با حضور در محل سرقت و انجام تحقیقات میدانی به دست آوردند که سرقت توسط یک نفر انجام شده و سارق با یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ به محل سرقت مراجعه کرده است که شناسایی مالک خودرو در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد مالک خودرو فردی به نام سعید 31 ساله است.

وی تصریح کرد: با سرنخ به دست آمده و هماهنگی با دادیار شعبه پنجم دادسرای ناحیه یک تهران مخفیگاه سعید در جنوب تهران شناسایی و کارآگاهان موفق ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 60 فقره سرقت در شمال تهران

کشف 60 فقره سرقت در شمال تهران