مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 07:202020-04-30سياسي

دولت و مجلس کارگران را دریابند/ اقتصاد باخدمت کارگران رونق می گیرد


رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اقتصاد و تولید با اخلاص و خدمت صادقانه کارگران رونق می گیرد و نهال استقلال، قطع وابستگی و رونق تولید با جوهر اندیشه و عرق جبین کارگران میسر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و رییس فراکسیون نمایندگان ولایی به مناسبت روز جهانی کار بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: با در نظر گرفتن پیامدهای حاصل از شیوع بیماری کرونا که شرایط کار و تولید را تحت الشعاع قرار داده و لزوم توجه به جهش تولید، که در این شرایط برای کشور ما امری حیاتی است، دولت و مجلس باید کارگران را دریابند و با شناسایی نیازها و فرصت های تولید و برنامه ریزی برای استفاده از منابع داخلی، با نظارت دقیق اجازه ورود کالای خارجی را که در داخل تولید می شود را به کشور ندهند.

متن بیانیه رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم کارگران پیشگامان توسعه جامعه هستند و نشاط و حیات کشور در گرو تلاش، توان دست و بازو و گوهر اندیشه آنهاست.

اقتصاد و تولید جامعه با اخلاص و خدمت صادقانه کارگران رونق می گیرد و نهال استقلال، قطع وابستگی و رونق تولید با جوهر اندیشه و عرق جبین کارگران، درخت تنومندی شده، میسر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت و مجلس کارگران را دریابند/ اقتصاد باخدمت کارگران رونق می گیرد

دولت و مجلس کارگران را دریابند/ اقتصاد باخدمت کارگران رونق می گیرد