مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 07:202020-04-30سياسي

بسیج اساتید هفته گرامیداشت مقام معلم را تبریک گفت


بسیج اساتید با صدور بیانیه ای هفته گرامیداشت یاد و مقام معلم را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، بسیج اساتید دانشگاه ازاد اسلامی بیانیه ای بمناسبت هفته گرامیداشت یاد و مقام معلم صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: امام علی (ع): قُمْ عَنْ مَجْلِسِکَ لاَِبیکَ وَمُعَلِّمِکَ وَلَوْ کُنْتَ اَمیرا؛ به پاس گرامی داشت پدر و معلم خود به پا خیز! گرچه پادشاه باشی.

در آستانه سالروز شهادت استاد مبارز خط مقدم جبهه فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی، استاد شهید مرتضی مطهری هستیم، او که به تعبیر امام خمینی (ره) در طهارت روح، قوت ایمان و قدرت بیان کم نظیر بود و عمر شریف و ارزنده ی خود را در راه اهداف مقدس اسلام صرف کرد و با کجرویها و انحرافات مبارزه ی سرسختانه کرد.

سالروز شهادت این اسطوره با نام معلم گره خورد، معلمی که بفرموده مقام معظم رهبری پرورش دهنده مهم ترین سرمایه یک ملت، یعنی سرمایه انسانی، پایه ریز تمدن نوین، جهادگر میدان کارزار مبارزه با جهل و سازنده هویت و فرهنگ یک ملت است.

در تقویم ایران زمین، روزی به نام روز معلم نام گرفت که اندیشه ورزی مومنانه و مجاهدانه معلمان این سرزمین را نمایان ساخته و به تاریخ خواهد گفت معلمان این مرز و بوم منزلت واقعی خود را در تلاش پیامبرانه ای می بینند که رشد و تعالی مادی و معنوی انسان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج اساتید هفته گرامیداشت مقام معلم را تبریک گفت

بسیج اساتید هفته گرامیداشت مقام معلم را تبریک گفت